مدیرکل بازرسی استانداری خورستان به پرونده مدیرعامل منطقه آزاد اروند، ورود پیدا کرد

0

 دستور رییس جمهور برای شناسایی مدیران دو شغله و پروازی

 

تجارت جهانی / ترانه رسولیان : در پی گزارش‌هایی مبنی بر پروازی‌بودن مدیر عامل فعلی منطقه آزاد اروند و عدم حضور وی در کمیسیون عمران مجلس ، موضوع را با مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان در میان گذاشتیم.

مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خوزستان با استقبال از گزارش تحقیقی تجارت جهانی، اعلام کرد که به این پرونده رسیدگی خواهد شد.
در ادامه گفتگوی ما با یوسف محمودی از نظر می‌گذرد:

ادعاهایی درباره پروازی بودن مدیرعامل منطقه آزاد اروند وجود دارد، شما بعنوان مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان آیا به این موضوع رسیدگی خواهید کرد؟ با توجه به اینکه هفته گذشته مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر پروازی‌بودن مدیرعامل منطقه آزاد بوشهر را با مراجعات سرزده کشف و اعلام عمومی کرد؟

 

از طرف مقام رییس جمهور به ما تکلیف شده است که پیگیر این موضوع باشیم در خصوص این که مدیران پروازی و دو شغله را شناسایی کنیم و به نهاد ریاست جمهوری و نهاد بازرسی اطلاع دهیم.
در بازدیدهای سرزده مدیرکل محترم بازرسی استانداری بوشهر هم باید عنوان کنم که نمی‌توان با مراجعه سرزده و بدون سند و مدارک کافی تشخیص داد که قطعا ایشان مدیر عامل پروازی هستند. ما باید در ادامه فرآیند پیگیری این مساله از طریق دستگاه‌های نظارتی عمل کنیم.

 

 

چند روز پیش، کمیسیون عمران مجلس برای شنیدن توضیحات درباره عدم ایفای تعهدات منطقه آزاد اروند از مدیرعامل این سازمان دعوت کرده بود اما آقای زارعی حضور پیدا نکردند؛ نباید دولت با این گونه مدیرها برخورد کند؟

قطعا برخورد جدی‌تری خواهد شد و اقداماتی اعمال می‌شود. مطمئن باشید اگر مجلس کسی را احضار و حضور پیدا نکند تبعات جدی برای فرد به همراه خواهد داشت.

 

 

شایعات اثبات نشده‌ای وجود دارد که مدیرعامل منطقه آزاد اروند دو شغله است؛ این موضوع اگر صحت داشته باشد، خلاف قانون نیست؟

بله؛ عضویت همزمان در دو دستگاه خلاف قانون است. قطعا ما پیگیر هستیم اگر این موضوع از منبع موثقی اعلام شده باشد ما شدیدا پیگیری خواهیم کرد. معاون ریاست جمهوری پیگیر این موضوعات هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *