💬 چرا استراتژی محسن حیدری ، جواب داد؟!

0

 تجارت جهانی/ مهرداد دارآبادی: چندی پیش بود که خبری رسانه‌ای شد که مدیرعامل منطقه آزاد اروند، عضو هیات مدیره سازمان را «ممنوع الورود» کرده است؛ خبر خیلی سریع، فعالان و متخصصان مناطق آزاد تجاری ایران را شگفت‌زده و متاثر کرد! 

به گزارش تجارت جهانی اما مهمتر از «کُنش» پیش آمده، «واکنشِ» محسن حیدری بود.  معاون پیشین دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد، در فقره اخیر، «نجابت» و «قانون‌مداری» خود را نشان داد. او بدون ایجاد تنش‌های سازمانی، درگیری‌های لفظی و حتی عکس‌العمل‌های مجازی کاملا همه چیز را «قانونی» و «حرفه‌ای» پیش برد.

۱/ محسن حیدری چون در قوه قضاییه خدمت کرده است، در مرحله نخست از طریق یک دادخواست حقوقی و اظهارنامه،  خطاب به مدیرعامل منطقه آزاد اروند، نوشت که وی بخاطر یک دستور غیرقانونی نمی‌تواند در جلسات هیات مدیره شرکت کند. این مهمترین قدم حیدری بود که قانون‌مداری وی را نشان داد.

۲/ به رغم عدم دعوت به جلسه مجمع عمومی سالیانه، باز هم واکنشی نشان داد و از طریق یک نهاد فرادستی( که احتمالا دفتر معاون اول رییس جمهور بوده) حضور خود در مجمع تهران را بدون جنجال، تثبیت کرد هر چند عکاس دبیرخانه وی را سانسور کرد!

۳/ نهایتا در یک جلسه مهم در دفتر سازمان منطقه آزاد اروند در آبادان، با حضور یکی از مدیران دفتر رییس جمهور توانست مجددا در جلسات هیات مدیره، شرکت کند.

۴/ سراسر این واکنش‌ها و آرامش رفتاری محسن حیدری می‌تواند یک کلاس درس و دیسیپلین مدیریتی برای تمام فعالان مناطق آزاد باشد.

🌐 اینستاگرام  تلگرام   🌐 وبسایت

📊  🔵 شماره یک مناطق آزاد ایران

➡️ @WorldTradeMedia

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *