عبدالرحیم کُردی، خوب علیرضا دبیر را شناخته بود!

0

به یاد داریم سه سال پیش، رییس فدراسیون کشتی به چابهار رفته بود و از مدیرعامل منطقه آزاد چابهار، خواهش کرده بود که میزبانی و هزینه‌های یک تورنمنت کشتی را بر عهده سازمان بگذارد؛ پس از چند روز، علیرضا دبیر ناگهان در رسانه‌ها علیه عبدالرحیم کوردی، مصاحبه کرد و گفت مدیرعامل منطقه آزاد چابهار، برای میزبانی، بازی در آورده است و زیر میز زده است!
به گزارش تجارت جهانی، آن زمان کُردی، حتی اظهار نظری نکرد و ما هم متوجه نشدیم داستان چه بوده است. با این حال پس از دو‌ ماجراجویی اخیر، مشخص می‌شود که مساله چه بوده است!
علیرضا دبیر نماد مدیران بدون روتوش است که نه آداب جلسه‌داری بلد هستند نه پروتکل‌های رسانه‌ای‌ را می‌دانند. امیدواریم جامعه رسانه‌ای کشور، دبیر را تحریم کند تا به خود اجازه ندهد با خبرنگاران اینگونه برخورد کند و با یک ادبیات سخیف در رسانه‌ها علیه اعتبار یک سازمان که به او لطف کرده بود تا هزینه‌های میزبانی تورنمنت کشتی را بپردازد، موضع‌گیری نماید.
با وجود برخی انتقاداتی که به عبدالرحیم کُردی و استراتژی وی برای ماندن شش ساله در چابهار داریم اما در قضیه دبیر و چابهار، قطعا مشخص است که حق با چه کسی بوده است. قطعا دبیر به دنبال چیزی فراتر از عرف بوده است. کُردی ، هر چه بود، شخصیت بی‌اخلاقی نداشت و با ساختن پروژه‌هایی چون پیلبند، ورزشگاه کریکت و صدها زمین فوتبال در روستاهای چابهار و دیگر شهرها، عشق خود به ورزش را نشان داد. پروژه‌هایی که حتی بعد کردی، یک صدم آنها تکرار نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *